شارژ فروشی رایتل
ﺍﮔﻪ ﭘﺴﺮﯼ ﻭ ﭘﯿﺪﺍﮐﺮﺩﯼ ﮐﻪ:
 
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻬﺶ ﺗﮏ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﺳﺮﯾﻊ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻪ…
 
ﻫﺮﻭﻗﺖ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﻗﻠﻘﻠﮑﺖ ﻣﯿﺪﻩ…
 
ﺗﻮ ﺩﺍﺷﺒﻮﺭﺩﺵ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ ﺩﺍﺭﻩ…
.
.
.
ﭘﺪﺭ ﺳﻮﺧﺘﻪ ﺑﺲ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻠﺪ ﺷﺪﻩ
 
ﺳﺮﯾﻊ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﻬﻢ ﺑﺰﻥ…😐
👈😂
پیرزنه توی اتوبوس هی میگفته: «نی نای نا نای نی نای نای»،






همه هم دست می‌زدن براش،...

آخرش دست می‌کنه توی کیفش، دندوناشو در میاره میذاره و میگه: «نیاوران
نیگه دار»!😐

خرید اینترنتی شارژ رایتل

شارژ رایتل

رایتل
اونی که شما بهش میگید عشقم!!







ما بهش هیچی نمیگیم
آخه من با عشق شما چیکار دارم..
لطفا منو وارد زندگی شخصیتون نکنید..😂😂😀
من دنبال دردسر نیسم😐😁
خرید شارژ رایتل پدر بزرگم سواد نداشت...
هروقت می خواست ...
به مادر بزرگم ابراز احساس کند...
فقط میگفت...
چه خبر حاج خانم؟
ومن پس از سالها فهمیدم...
این یعنی...
💑»دوستت دارم»💑
#عاشقانه
شارژ ارزان رایتل

خرید شارژ رایتل
سلام به خالق دایره هستی
سلام زندگی...
روزتون پرازشادیهای بی سبب
دلتون گرم ازآفتاب امید
وجودتون ازکینه ونفرت دوردور
فکرتون درپی کمک به دیگران
ذهنتون پرازافکارناب وپاک
قلبتون مملوازمحبت الهی
دوستدارتون
نگاربانو
#واقعیت #دلنوشته #زندگی #عاشقانه
🌹💝💐❤
موسیقی پاپ ایران از دو حالت خارج نیست:😌😳













1) جون مادرت برگرد دارم میمیرم😣
2) برو گمشو حالم ازت بهم میخوره😒

#واقعیت #طنز #والااا_مگه_غیراز_اینه😂😂😄😅
کارت شارژ رایتل

خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی

خرید کارت شارژ رایتل
دختراااا..
فرض کنید من همین امشب بیام خواستگاریتون...😊








زهرمار قش کردن نداره که..😒😡 بالاخره تو هم ی خوبیایی داری.
پاشو شربت البالوتو درست کن..😂
دوستت ندارم😔

این دروغ بزرگی‌ست✌

که جز تو😍

کسی باورش نکَرد👌

حتی همین خودَم🙋

که دوستت دارم.. 💑


#عاشقانه
#ملکه‌بلوچ
فروشگاه شارژ رایتل