پیاده روی کنید

حتماًسریال ۲۴ را ببینید

به طور حتم تماشای این مجموعه‌ی تلویزیونی در سنین میانسالی و بالاتر از آن هم امکان پذیر است، اما چرا باید هیجان تماشای یکی از بهترین مجموعه‌های تلویزیونی قرن ۲۱ را به بعد از ۳۰ سالگی موکول کرد؟!


پیاده روی کنید

پیاده روی ورزش فوق العاده‌ای است که چنان چه اصولی انجام شود، کمک‌تان می کند مقدار زیادی کالری بسوزانید. وقتی حسابی پیاده روی کردید، دیگر می‌توانید حداقل یک هفته هر چه دل‌تان خواست میل کنید.


از ستاره‌های مغرور انتقاد کنید

بد نیست در عالم جوانی به یکی از این ستاره‌های مغرور پیغام دهید و به جای چاپلوسی از انتقادات‌تان بنویسید. شاید چون جوان هستید و کم سن و سال به شما توجه کنند و اگر خیلی خوش شانس باشید، در پاسخ به شما چیزی بنویسند.


شب زنده‌ داری کنید

شب زنده داری به ویژه در دوران دانشجویی امکان پذیرتر است. این کار از سوی پزشکان توصیه نمی‌شود، اما بد نیست چند باری امتحان‌اش کنید.


زبان خارجی یاد بگیرید

اگر توانستید یک زبان خارجی را آن قدر کامل یاد بگیرید که مسلط و روان صحبت کنید که خیلی هم عالی است. اگر چه برای یادگیری هیچ وقت دیر نیست، توصیه می‌شود یادگیری زبان‌های خارجی را در سنین جوانی آغاز کنید و به تعویق نیندازید.


به کنسرت موسیقی بروید

کنسرت رفتن کاری نیست که نشود بعد از ۳۰ سالگی انجام‌اش داد، اما وقتی جوان‌تر هستید شور و انرژی بیشتری دارید و بهتر می‌توانید با جمعیت همراهی کنید.


به خارج از کشور سفر کنید

اگر امکان‌اش را دارید، تا قبل از ۳۰ سالگی به یک سفر خارج از کشور بروید. حتماً شنیده‌اید که می‌گویند بسیار سفر باید تا پخته شود خامی. آدم‌هایی که زیاد سفر می‌کنند، کوله باری از تجربه هستند.


موضع سیاسی خود را مشخص کنید

به دلیل وجود گروه‌ها یا تفکرات سیاسی متفاوت، چه بهتر که از جوانی موضع سیاسی خود را مشخص کنید. تا جوان هستید با مواضع سیاسی مختلف آشنا شوید.


از فیلم راکی درس بگیرید

پیشنهاد می‌کنیم تماشای نسخه‌ی اصلی این فیلم را از دست ندهید. این فیلم ماجرای یک بوکسور بینوای ایتالیایی است که قصد کرد خودش را به همه‌ی دنیا ثابت کند، کاری که هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد.


اخبار مهم روز را دنبال کنید

در روزگاری به سر می‌بریم که لازم است از وقایع پیرامون‌مان با خبر باشیم. بدانید که بزرگ‌تر‌ها از این که شما جوان‌ترها به تماشای اخبار علاقه نشان دهید خوش‌شان می‌آید و به طور حتم از این که ببینند از وقایع مهم روز مطلع هستید تحسین‌تان خواهند کرد.