سیم کارت کودک رایتل

سیم کارت کودک رایتل

امروزه کودکان یکی از طرفداران پروپا قرص فضای مجازی و اینترنت شده اند و مهم است که برای این مسئله چاره ای اندیشیده شود.

مهم ترین بخش زندگی های امروزی اینترنت می باشد، بخشی که به زندگی تمام اقشار جامعه نفوذ کرده و بر آنها تاثیر گذاشته به طوری که حتی می توان تاثیرات تکنولژی را بر زندگی و بازی های کودکان به وضوح مشاهده کرد و تلفن و اینترنت به یکی از پرطرفدارترین سرگرمی ها بین کودکان بدل شده. از این رورایتل پی جایگاه این موضوع بین کودکان برده و تصمیم گرفته است که نوعی جدید از سیم کارت های خود را معرفی کند که مخصوص کودکان است با این سیم کارت ها دیگر والدین نباید نگران سرگرمی های مجازی کودکان خود باشند. با ادامه با ایتور همراه باشید.

 

سیم کارت کودک رایتل چیست؟

با خرید این سیم کارت ها کودکان شما تنها امکان گشت و گذار در وب سایت هایی هستند که مخصوص کودکان است، با استفاده از این سیم کارت ها شما والدین دیگر نگران مراقبت از کودکان خود در فضای مجازی نباشید.

از این سیم کارت امکان استفاده ی نامحدود از وبسایت های کودکان که در لیست زیر معرفی شده است را دارید:
کافه رایتل: آرشیوی از انیمیشن ها و کارتون ها.
آپارات کودک: آرشیو متنوعی از انیمیشن های ایرانی و خارجی.
وبسایت نبات: وبساتی شامل داستان، بازی و سرگرمی
نرم افزار نبات . به زودی وب سایت های کودک.

 

نحوه خرید سیم کارت کودک رایتل و قیمت آن

با مراجعه به نمایشگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شما میتوانید به روش های زیر این سیم کارت ها را تهیه نمایید:

  •  خرید دو عدد سیم کارت رایتل یکی مخصوص والدین و دیگری مخصوص کودکان به همراه یک عدد ماهنامه نبات قیمت این مجموعه 24 هزار تومان می باشد.
  • خرید دو عدد سیم کارت رایتل یک سیم کارت اعتباری برای والدین، یک سیم کارت اعتباری مخصوص کودکان به همراه اشتراک شش ماهه ی ماهنامه نبات

قیمت این مجموعه 68 هزار تومان می باشد که با احتساب تخفیف نمایشگاه 56 هزار تومان میشود.

 

هدایای سیم کارت کودک

رایتل در این طرح برای سیم کارت های والدین 100 مگابایت اینترنت با مهلت زمانی 30 روز درنظر گرفته است.

همچنین ده گیگابایت اینترنت در سیم کارت های کودک قابل استفاده در وب سایت ها ذکر شده و مهلت زمانی استفاده از این هدیه 30 روز میباشد.

 

استفاده از خدمات رایتل پس پایان هدایای آغازین

توجه داشته باشید که برای سیم کارت های والدین به مانند سایر سیم کارت های رایتل میتوانند اقدام به خرید شارژ رایتل از وبسایت etore.ir/buy نمایند. برای استفاده مقرون به صرفه از اینترنت نسل سوم و یا 3G میتوانند بسته های اینترنتی را فعال سازی نمایند.

 

استفاده از خدمات برای سیم کارت های اعتباری کودک

با توجه به جدول زیر میتوانید اقدام به خرید شارژ رایتل برای سیم کارت کودک رایتل نمایید و به طور نامحدود از وبسایت های ذکر شده استفاده کنید توجه کنید شارژ رایتل ذکر شده در جول زیر بدن احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد و همچنین سقف مصرف منصفانه ده گیگابایت می باشد.


سیم کارت کودک 

توجه داشته باشید که برای ثبت اطلاعات سیم کارت کودک تنها کافیست که به یکی از دفاتر نمایندگی رایتل مراجعه کرده و اقدام به فعالسازی و ثبت نام سیم کارت والد خود نمایید مشخصات وارد شده در سیم کارت والد در سیم کارت کودک نیز درج میشود و احتیاجی به ثبت جداگانه آن نمی باشد.

برای مطلع شدن از آدرس های نمایندگی رایتل می توانید به وبسایت رایتل مراجعه نمایید.

سیم کارت کودک دارای سرعت اینترنتی خواهد بود که برای سیم کارت والد قرار گرفته است.

مشترکین رایتل توجه داشته باشید که امکان خرید سیم کارت کودک و خرید شارژ رایتل برای تمامی متقاضیان میسر می باشد.

برای استفاده از هدایای بسته آغازین سیم کارت رایتل باید در مناطق تحت پوشش شبکه 3G رایتل باشید در خارج از این مناطق استفاده از اینترنت، مکالمه و پیامک تحت پوشش رومنیگ ملی امکان پذیر می باشد.

همچنین از سیم کارت های کودک رایتل برای برقراری تماس و ارسال پیامک نمی توان استفاده کرد و صرفاً می توان از این سیم کارت ها برای مشاهده وب سایت و استفاده از نرم افزار های ذکر شده استفاده کرد.

همانطور که در بالا مشاهده کردید سیم کارت کودک یک سیم کارت با امکانات مدیریت شده ویژه کودکان می باشد.