یه جهان قاصدک ناز به راحت باشد بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد خداوند شب و روز تمام لحظات پشت و پناه تو عزیزم باشد

پرداخت قبض همراه اول

تموم سال من بی تو پر از سوز زمستونه،صدای خنده رو هیچکس نمیشنوه از این خونه.. پرداخت صورت حساب سیم کارت همراه اول ای آنکه همیشه آرزویت دارم ، دائم هوس دیدن رویت دارم ، نه طاقت دوری رویت دارم نه قدرت آمدن به سویت دارم ، ولی هرجا باشم ، ؛دوستت دارم

دریافت قبض همراه اول و پرداخت ان

صفایی بود دیشب با خیالت خلوت من را،ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم. سرویس پرداخت قبض همراه اول قلبی که یک لحظه دو صد عشق پذیزد،باید که چنین قلبی ز اندوه بمیرد،بی عشق و محبت نتوان زیست ولیکن یک قلب چگونه دو محبت پذیرد؟؟؟؟؟

سایت پرداخت قبض همراه اول

به دریا بزن قایقت میشوم،حقیرم ولی لایقت میشوم،من عاشق شدن را بلد نیستم تو یادم بده عاشقت میشوم پرداخت قبض همراه اول با استفاده از اینترنت چه کار کردی این همه طرفدار پیدا کردی ؟ هر جای شهر که می رم میبینم مردم تابلو هایی دستشون گرفتن که اسم تو روش نوشته شده: گوسفند زنده !!!

روش پرداخت قبض همراه اول

دیگر نمیگویم... حرفهای ما هنوز ناتمام...تا نگاه میکنی...وقت رفتن است! بلکه میگویم... حرفهای ما تمام...شد! تا به سمتت برگشتم که عاشقی کنم... بی بهونه رفتی... پرداخت قبض همراه اول دلم یک بغل واژه ی سرد جدایی میخواهد... این روزهای تابستانی... آفتاب نبودنت آزارم میدهد........! یا بیا...و بهارم باش... یا برای همیشه برو تا پاییز شوم... نگذار بین بهار و پاییز...بسوزم!

مگسه نشسته رو برنج به خواهرم میگم : مگس ، میگه بکشمش ؟ میگم پَ نَ پَ زشته برنج خالی بخوره یکم خورشت بریز واسش