سلام هموطن,! اینجا اذربایجان است, سر ایران.. یک عمر جک گفتی سکوت کردم,..... گفتی حرفی نزدم بیگانه حمله کرد بابک را دادم,جنگ شد باکری ها را دادم.. دایی و ساعی شادی را به خانه هایتان اوردند ...ولی باز گفتی و گفتی گفتی.. هموطن! اینبار نه از جنگ خبر است نه از چیز دیگری! خانه ام ویران شده,پدر و مادر و خواهرو برادرم زیر اوارند.. کمکم کن...کمکم کن...

آقا ما این دنیا رو بوسیدیم گذاشتیم کنار … حالا ول کن ما نمیشه … هی میره و میاد میگه یه بوس میدی !!!

دلم نم نم باران میخواهد... خوشبحالت اسمون چه بی ادعا خودتو خالی میکنی... فروشگاه اینترنتی شارژ رایتل شرط دل دادن دل گرفتن است وگرنه یکی بیدل میشود و دیگری دودل.

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

امام صادق (ع) فرمودند : مقدرات در شب نوزدهم ماه رمضان تعیین در شب بیست و یکم تایید و در شب بیست و سوم امضا می شود . تقدیر نیکو و با برکت برای شما و خانواده از خداوند متعال آرزو دارم . صلوات سایت خرید شارژ رایتل من از مرگ ماهی ها می ترسم .وگرنه درد دلم را به دریا می گفتم

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

دلبسته به سکه های قلک بودیم دنبال بهانه های کوچک بودیم رویای بزرگتر شدن خوب نبود ای کاش تمام عمرکودک بودیم! کارت شارژ رایتل دیشب خواب دیدم جلوی کولر نشستم که یه دفعه دیدم کولر خاموش شد اول فک کردم برق رفته اما نگو بببببببله بابام قطعش کرده ای خدا تو خواب هم دس از سرمون برنمیدارن یه خواب خوش نمیتونیم داشته باشیم در ضمن فک و فامیله داریم؟

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

تو مجالس ختم اقوام دور حتی پرواز کردن پشه یه سوژه خنده اساسی میشه.فقط من اینجوریم یا شماها هم ایجوری هستین؟ شارژ رایتل یه سوال؟ اونایی که دماغ عمل میکنن،رو دماغشون هم جوش میزنه؟ یعنی رن پلاستیک هم جوش زده میشه؟

مامانم میگه برنامه امتحاناتت رو بده بهم. میگم واسه چی آخه؟؟ میگه آخه میخوام ببینم چه روزایی باید دم به راه بگم درس بخون!! من :| مامانم =)) فک و فامیله داریم؟!

سلام ما چند ساعتی میشه که از مناطق زلزله زده ی شهرستان های اهر ،ورزقان و هریس میاییم برادران و خواهران عزیزم فقط اینو میتونم بگم که وضعیت افتضاحه! چندین نفر از هموطن هامون هنوز که هنوزه نتونستیم از زیر آوار دربیاریم صحنه های وحشتناکی دیدیم! مخصوصا مرگ یک کودک در آغوش مادرش هموطن های عزیز خواهشا دعامون کنید وضعیت خرابه هر کمکی مالی که توان دارین به این شماره حساب واریز کنید 9999 بانک ملت خلاصه دعا فراموش نشود یا علی