بعضی وقت ها .. چنان کیشت میکنند ... که سالهای سال مـــــــــــــات می مانی....!

کارت شارژ رایتل

دقت کردین همیشه تو فیلم ها هروقت کسی تنها خونه هست و داره فیلم ترسناک میبینه سریع بیرونو نشون میدن که داره بارون میاد و رعد و برق میزنه ؟؟! سایت کارت شارژ رایتل تابستون فصلیه که به خاطر گرما، نمی تونی اون کاری رو به انجام برسونی که توی زمستون به دلیل سرما نمی تونستی انجام بدی ..!

کارت شارژ های رایتل

یادش بخیر قدیما میرفتی نونوایی، یه دونه یی بدون صف بود الان پنج تایی ده تایی بدون صفه ! کارت شارژ فروشی رایتل - شما وضعیت تحصیلیتون چیه؟ + بنده لیسانس دارم. - شما چطور؟ – بنده فوق لیسانس دارم.. … – و شما؟ — بنده شوق لیسانس دارم…

سرویس فروش کارت شارژ رایتل ایتور

نویسنده ها”سیگار”مى کشند/شاعرها”هجران”/ نقاشها “تابلو”/زندانیها”تنهایى”/دزدها”سرک”/مریضها”درد”/ بچه ها”قد”/ومن براى کشیدن”نفسهاى تو”راانتخاب میکنم من براى نفس کشیدن”هواى تو” راانتخاب میکنم فروشگاه اینترنتی کارت شارژ رایتل کل زندگیمو فروختم گوشی گلکسی خریدم بابام میگه: این گاری اسبی چی داره رفتی خریدی

شارژ های ارزان رایتل

دین تو را در پی آرایشـــــــــــند در پی آرایش و پیرایش اند بس که ببستند بر او برگ و ساز گر تو ببینی نشناسیــش باز کارت شارژ رایتل لهجه های مردم مناطق مختلف ایران گنجینه های ملی ما هستند. با تشویق و صحبت نمودن با لهجه های محلی خود در حفظ گنجینه های ملی خود کوشا باشیم

یکی از دوستان میگفت که : یه روز استادمون برگه های میان ترم تصحیح شده رو آورده بود تا به بچه هابده، بعد از توزیع اوراق به بچه ها، استاد میگه : این کیه اسمشو بالا برگشننوشته؟! خیر سرش 16 هم شده هیشکی جواب نمیده! 2 دقه بعد میگه دست خطشم شبیه خودمه؟!!! اِ این که کلید سؤالاست که!!!!" استاد برگه ی کلید سؤالات رو هم تصحیح کرده بود به خودش 16 داده بود!