از عجایب عشق است که تنها همان آغوشی آرامت میکند که دلت را به درد آورده! به غضنفر میگن بنویس منار مینویسه چنار!! بهش میگن بخونش میگه خیار!!!! تودنیاسه نفر کلی حال میکنن 1.اونی که به عشقش میرسه 2.اونی که به ارثش میرسه 3. اونی که اس ام اس من بهش میرسه...! برو حالشو ببررررر خدا با آن عظمتش خودش را کوچک میکند تا در ذهن ما جا بگیرد (ملاصدرا)

پرداخت قبض جریمه

رمز زیر رو وارد کن تا وارد قلبم بشی ***** بیا بیرون اشتباه زدی رفتی تو دماغم! قبض جریمه اگه یه پروانه اومد نشست رو شونت حتما بکشش! اون بی سلیقه همون بهتر که بمیره!

قبض جریمه

نمیدانم گنجشک ها که شبیه هم هستند چه جوری همدیگه رو میشناسن و نمیدانم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگه منو نمیشناسی پرداخت قبض جریمه سلام اینجا بندرگز از کنار ساحل دریاش و سرسبزی جنگلای باصفاش واستون پیام میذارم و میگم دمه هر چی هوادار 4 جوکه گرم

پرداخت اینترنتی قبض جریمه

ای ول ای وله ای ول 4جوک تاج سره ای ول 4جوک من اولین کسی بودم که برات مطلب هواداری فرستادما بهم جایزه بده ! استعلام و پرداخت قبض جریمه سلامتیه حرفایی که نه میشه اس ام اس کرد نه تو چت تایپ کرد نه میشه پای تلفن گفت حرفایی که فقط مال وقتیه که تو رو در آغوش دارم . . . از خدا میخوام موانع رو از سر راهت برداره... .,.... آخه خر نمیتونه مثل اسب از روی موانع بپره ! مهربانی تریین لحظه هاست. برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم دقت کردى وقتى بچه بدنیا میاد همه میگن چقدر مامانیه ، صورتش چقدرمامانیه ، لبخندش چقدرمامانیه... چه زمانی یاد بابا مى کنند؟ وقتى پوشک بچه را بازمى کنند میگن اى بابا این باز کارخرابی کرده !

منبع: پرداخت قبض جریمه