کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان

ساخت مرکز جامع سرطان توسط همراه اول

همراه اول یک چک 180 میلیونی برای کمک به بیماران سرطانی پرداخت کرد. این مبلغ از فروش آهنگهای پیشواز همراه اول ویژه مزتضی پاشایی جمع آوری شده است.

طبق گزارش همراه اول امروز صبح ، 15 دیماه چک یک میلیارد و هشتصد میلیون ریالی همراه اول طی مراسمی در ساختمان آموزش و درمان سرطان با حضور پدر و عموی مرتضی پاشایی برای ساخت مرکز جامع سرطان تحویل موسسه ی تحقیقات ، آموزش و درمان سرطان شد .

بر طبق این گزارش این مبلغ پول حاصل از فعالسازی ماندگارترین موزیک های خواننده ی محبوب ، زنده یاد مرتضی پاشایی می باشد که مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول از تاریخ 27 آبان ماه سال جاری تا 4 آذر ماه 93 اقدام به فعال سازی آن کرده اند و از شارژ همراه اول آنها کسر شده است که صرف ساخت مرکز جامع سرطان شد .

همراه اول، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، همراه اول ؛ در 27 آبان ماه سال جاری با اعلام اینکه به دلیل فوت زنده یاد مرتضی پاشایی بر اثر بیماری سرطان ، به مدت 8 روز درآمد حاصل از فعال سازی 4 آهنگ انتظار این خواننده ی جوان صرف ساخت مرکز جامع سرطان میشود ، طی اعلام این خبر تعداد زیادی از مشترکین و همراهان همیشگی شارژ همراه اول اقدام به انتخاب این 4 آوای انتظار به عنوان آوای انتظار خود کردند که مبلغ حاصله از این فعال سازی به بیش از یکصد و هشتاد میلیون ریال رسید .

همچنین در این مراسم همراه اول به عنوان حامی کنفرانس سرطان و پیشگیری انتخاب شد ، لازم به ذکر است که این کنفرانس در تاریخ 6 و 7 بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار میشود .

همچنین مشترکین همراه اول میتوانند با استفاده از سامانه 8825 اقدام به کمک به موسسه محک نمایند . مبلغ مورد نظر شما از شارژ همراه اول سیم کارت شما کسر خواهد شد.

منبع: کمک صد و هشتاد میلیونی همراه اول برای ساخت مرکز سرطان